Vaknade nyss!

Godmorgon!
Vaknade nyss, och när jag vaknade hade jag otroligt mycket ont i knät, har haft det dom senaste två dagarna eftersom en kvart innan nyår så halkade jag och gjorde illa knät mot väggen. Har två blåmärken och två bulor, och så värker det inuti.

Men idag vet jag inte vad jag ska göra, tror det blir shopping! Eftersom dom har så fina kläder här, men nu i vinter är nästan alla kläder svarta..

Nu ska jag gå och äta frukost, det blir nog pannkakor!

(Bilden är från google)



pussaaar
Kommentarer
Postat av: cornelia

hahahhahaha varför berätta du inte att du ramla hahahahahahha i en vägg fettsynd hahahha !!!

2011-01-02 @ 14:02:11
Postat av: cornelia

hahahhahaha varför berätta du inte att du ramla hahahahahahha i en vägg fettsynd hahahha !!!

2011-01-02 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback