BÄSTA FESTEN NÅGONSIN!

Jag överdriver inte! Har aldrig i hela mitt liv vart/haft en så bra fest som igår!
Tack till mina föräldrar som fixade allt med ljus, musiken och maten I LOVE YOU!
Och tack till alla som kom igår!

Det kom 18 personer, vi dansade hela natten, åt nachos med smält ost & olika såser, pasta sallad, mycket godis och två tårtor! Mycket mat blev över, men det är bra (allt till mig då hahaha)!
Alla gillade verkligen festen. och sa att min fest var den bästa, och att deras fester kommer att vara inget till skillnad från min fest! Men det är inte sakerna som räknas, utan det som räknas är att man har kul, och det är det dom flesta hade! Jag köpte två filmer (KILLER & en komedi med Ben Stiller), ifall det skulle bli tråkigt så vi har något att göra, men dom kom inte till nytta (som tur). Och det var två festfest personer, som verkligen dansade  och stannade nästan aldrig, BRA haha!

Har en massa bilder på min pappas systemkamera, och som dom andra har tagit med sina kameror! Lägger ut som senare, för det är så många och har inte tid just nu eftersom att jag måste plugga till ett NO prov som jag har på tisdag, och idag i kväll vill jag kolla på filmen killers med min lillasyster!

Jag älskade verkligen varenda present jag fick, asså ibland brukar man ju få onödiga saker, som folk köper bara för att ge en present, men igår fick jag verkligen användbara saker som jag kan ha nytta av! Visar dom sen också!

Nu ska jag sätta igång och plugga!

Pussaaaaar!

Förresten, är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär lycklig! Men hade vart lyckligare om mina kompisar i Sverige hade vart med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback