En till present!

Jag har matteprov imorgon, så måste plugga hårt!
Och så har jag en massa läxor så hinner inte blogga mycket eller ladda upp bilder fårn festen, men har jag tid över när jag är klar med allt så gör jag det, i promise!

Idag på rasten fick jag en present av två kompisar som hade glömt presenten hemma när jag hade min 15-årsfest, fick Shakiras parfym + kräm! :)


Och en bild på mig! :)




Juste! Skolan har någon sak då man skickar allahjärtansdag-kort till vem man vill (man kan vara anonym om man vill), och min kompis Rebeca sa att folk brukar skicka kort till sina kompisar, och att dom flesta i gruppen ska skicka kort till alla, så jag får väll sätta igång och göra 20 st kort (menar allvar, 20 st!!). Fotar sedan alla kort haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback