Ny frisyr och TV!

Hejsan, idag så har jag åkt till Malaga med min familj, vi gick till en stor affär som heter "El corte Inglés". Vi skulle kolla på olika TV:n och sånt, men jag stannade och klippte mig, klippte av ungefär 15cm!
Är jättenöjd, hon lockade sedan mitt hår! :)
Efter att vi var i den stora affären, så åkte vi till en elektronik-affär, Media Markt.
 Vi köpte den näst senaste samsungen, C 7000, eftersom vi hade den senaste (C 8000) så ville vi ha en annorlunda :). Sedan gick vi och åt på en restaurang där man stekte köttet själv (älskar sånna haha).

Före:



Efter:





Och en bild på den nya TV:n till källaren!

Kommentarer
Postat av: amanda

Okej, härligt! Samma här :)

Vad gör dudå?



Vad fin du blev i håret, kram

2011-01-30 @ 19:55:48
URL: http://mmaannddii.blogg.se/
Postat av: Ina

Va fint ditt här blev! ::D

Följa varandra via bloglovin? <3

2011-02-21 @ 11:39:10
URL: http://ceelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback