Mina födelsedags presenter!

Från min familj:

En ros med ett gossedjur och en plastros


En söt nallebjörn från min lillsyster:


Och min födelsedagsfest då sakerna i hyrde kostade 3000kr, och maten 3970kr, = ca 7000kr!


Av min pappas kompis:



Av mina kompisar:

En klocka, love it!



En låda med smink (här i Spanien använder folk ögonskuggor av alla färger):


3 halsdukar!



Ett sött linne med inlines på


En cool T-SHIRT som samtidigt är läskig haha:)



En jättefin väska att ha till sommaren!



Ett par örhängen



En liten väska att ha pengar eller någonting annat i.



En jättefin plånbok av märket Roxy.



Ett turhalsband



En ring.



En jättefin skjorta!



Och ett jättefint kort från min kompis Alba!




Sen var det många personer som inte gav mig, som jag ska få senare av, visar dom när jag får dom!
Bilderna från festen kommer imorgon om jag har tid! :)

Pussaar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback