JAG FYLLER 15!

Hejsan alla!
IDAG FYLLER JAG 15! :D
Det är min, min och bara min dag idag, och den har vart så bra den kan bli! :D

Klockan 00:00 då jag skrev på min facebook och tuenti (det som man använder här i Spanien) att jag fyllde 15, jag hoppade och skrev jättelycklig JAG ÄR BYXMYNDIG! Hahaha :)

När någon skriver något till mig på facebook så vibrerar det i mobilen, och den har vibrerat hela dagen idag!

Men dagen började iallafall med att min snälla pappa vaknade för min skulle och skjutsade mig (när jag annars brukar ta skolbussen), när jag kom till skolan så sa ALLA grattis, och mina kompisar kramade mig, fick minst 30 kramar idag! Alla är så gulliga här! I klassrummet så pratade jag med några killar, sen började dom klappa och sjunga JAG MÅ HON LEVA (men på spanska!), och så började resten av klassen att sjunga JÄTTEHÖGT!
Och på rasten berättade en kompis som har sitt klassrum över oss, att hon hörde dom sjunga för dom sjöng så högt haha! Är såhääääääääääääääääääär LYCKLIG! :D
Sedan när jag gick ut ur skolan så skjutsade min pappa mig hem, och när jag kom hem (det här är det bästa!) så gick jag ner till källaren och det var JÄTTEFINT! Dom hade beställt spotlights, stora högtalare och en rökmaskin!
Det så jättecoolt ut!


Här har ni en massa bilder!

Jag idag:









Bilder på spotlighten, tv:n, sofforna o.s.v:





Rökmaskinen:



Här är musiksaken, det finns 1000 olika knappar haha, över den ligger fjärrkontrollen till rökmaskinen!



Allt det här ligger i källaren!
Det kommer att bli den bästa festen någonsin!

Vi ska snart åka till en jättestor affär som heter Carrefour, där ska vi köpa allt som behövs till min fest imorgon, mat, ballonger o.s.v! Sedan ska vi fira min födelsedag genom att åka till Malaga och äta på en jättegod restaurang som heter "Block House"!

Sen måste jag svara alla som har skrivit grattis till mig, på facebook och tuenti !

Pussaaaaar!
Kommentarer
Postat av: corneliaaa

OMG , jag är fett sur att jag inte kan vara där e ledsen fan , meeen ha den bäästa dagen det är du värd älskar dig och saknar dig min älskade 15 åring och du är BYXMYNDIG jippi te amo mi ängel <3

2011-02-04 @ 19:56:06
Postat av: KUDDKRIG DU FATTAR VEM JAG ÄR MOHAHAH

Hoppas du hade en bra dag, och skit kul. För det hoppas jag verkligen :) sen ha första bilden som profil bild på facebook, den är kaaaaaaaaaaaaaaaaatt! <3



lägg ut bilder på festen fort fort inget "orkar ej" vi i sverige undrar och vill se hahaha. LOVE YOU

2011-02-06 @ 15:41:04
Postat av: Sarah Arnehed

Vad spännande din blogg är! kommer med all säkerhet att läsa igen! (: Hoppas du har en kul vardag :)

2011-02-23 @ 16:03:00
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 11:34:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback