Min systers skolavslutning idag!

Hejsan, idag hade jag mitt nästsista prov, det var spanska (språket, som ni har svenska), det gick jättedåligt, kommer nog få göra omprov på allt vi har gjort den här terminen i september. Men här i Spanien så är skolavslutningarna jätteviktiga, speciellt när man går ut lågstadiet, högstadiet eller gymnasiet. Min syster går ut lågstadiet, vi har redan köpt en klänning, och köpte nyss ett par gulliga sandaler, och medans vi var i affärerna så passade jag på och köpte 2 paket navelpiercingar från Claires. Eftersom jag inte har internet i mobilen längre så tror jag ej att jag kommer blogga mer idag, men idag ska jag till min lillaysters skolavslutning och sen ska jag ut med mina kompisar.
Här har ni bilder på piercingarna!
12,95 € kostade varje paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback