Solsolsol!

Heeeeeeeeeeejsan!
Hur mår ni kära bloggläsare? Jag mår galant! Finns det ett sånt ord, eller kom jag på det nyss? Inte säker...

Dagen har gått bra, och jag som är komikern i klassen haha, nej men jag måste bara säga att alla här är så gulliga:).

När skolklockan ringde så gick vi ut, och det var SOL! Har inte sett solen sen.. förra veckan tror jag? Man blir på såhääääääääär bra humör av att se den! Man känner energi i sig och bara blir glad haha! Vad hade vi vart utan solen? Inget, så tack till solen för att du gjorde min dag! :)

Lite bilder som jag tog nyss!



Solen!




Om ni jämför med inlägget som jag skrev igår, när jag hade fotat mina kläder så är bildkvalitén mycket bättre! Det är samma mobil jag fotar med!

Nu ska jag till min spanska lärare, pussaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback