Shopping med vännerna idag!

Godkväll!
Kom precis hem efter att ha vart ute med kompisarna i Plaza Mayor. 
Vi var bara 5 stycken, jag trodde vi skulle bli fler! Men vi hade kul endå :)
Eftersom vinterrean började igår, så var det fullt med människor i affärerna! Det var jättelånga köer, och jättebra priser på allt! Men jag hittade ingenting som var värt att köa en dag!

När vi har vart inne i varenda bra affär så gick jag och två tjejer gick och kolla på bio, vi kollade på filmen "The Tourist" med Angelina Joulie och Johnny Depp!
Den var verkligen grym, den bäta filmen som jag har sett på länge, jag rekommenderar den starkt!
Helt klart värd pengarna (75 kr), haha!


Efter filmen så kom min pappa och hämtade oss.
Det som är så bra är att Plaza Mayor ligger ca 20 minuter från mitt hem, och där finns alla bra affärer!

Imorgon ska jag vara med min kompis Rebeca, vet inte om vi ska vara hos henne eller hos mig, skriver mer imorgon!

Pussaaaar!
Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

fin blogg! allt bra?

2011-01-13 @ 12:51:09
URL: http://magiclisa.blogg.se/
Postat av: ccornelia

hej jag heter nelia och jag är dålig på att blogga och lägga upp bilder



HEEEEEJ NEELIA



uppdatera.nu ;) <3 käärlek till världens bäästa blogg !

2011-01-16 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback