Kompisar idag, och sen gick vi till utsikten

Godkväll!
Idag så var jag hela dagen hemma, till klockan halv 5 då jag gick ut med mina kompisar.
Vi var många personer kanske 15 eller så, vi pratade och promenerade och så.
Vi gick till en "bar" för dom ville dricka milkshake, jag och några kompisar tog några bilder!

Min outfit! Fick koftan i julklapp, I love it!


Jag och en kompis, Antoino.
Vi ser ut som potatisar på den sista haha :)



Mina kompisar,
Knasiga? Nejnej! ;)



Jag och min kompis Aurora





Runt klockan 21 så var vi para 6 personer kvar, och då gick vi och åt på en "kebaberia", det var ganska gott, annorlunda än Sveriges men gott!



En bild på mig :)



Runt klockan 11 skjutsade en kompis hem mig, och sedan gick jag upp för berget med min familj och kolla på den vackra utsikten!



Pussaaaar!
Kommentarer
Postat av: LIZA

Fin blogg! Följa varann via bloglovin'? :)

2011-01-05 @ 15:41:55
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/
Postat av: Sandy

Hej ska vi följa varandra på bloglovin? (:

2011-01-06 @ 10:09:40
URL: http://sandyhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback