I ♥ REA!

Jag måste bara säga att jag älskar reorna efter vintrarna, allt är överdrivet billigt!
Kanske inte allt, men det mesta! Det som är synd är att det man gillar är finns nästa aldrig i ens storlek.
Förra veckan åkte jag till en stor sportaffär, dom har allt som har med sport att göra, kläder, skor, tidtagnings klockor, etc. Och nu när det är rea på märkeskläder så ska man ju passa på!
Hittade en adidas jacka, som är ganska smal, inget att ha just nu, utan den får ligga i garderoben tills vintern!

14€ (Ca 140kr!)




Och sedan hittade jag en nike kofta som jag blev kär i direkt när jag såg den! 22€ (Ca 220kr) kostade den!




Men idag så åkte vi till en annan stad längre bort (har aldrig vart där) för att kolla på möbler, på vägen till bilen så såg jag en märkes affär med stora skyltar där det stod "50% på allt" (Mitt favoritord!). Gick man in dit? SJÄLVKLART!

Så det här köpte jag idag:

Nike kofta 27,5€ (Ca 275kr).



En adidas T-shirt (den är egentligen hotpink!), den kostade 15€ (Ca 150kr).



Svart adidas t-shirt, 14€ (140kr).



T-shirt från Adidas 14€ (ca 140kr).



En söt rosa liten Nike väska, att ha i sommar! 11€ (Ca 110kr)



Ursäkta för den dåliga bildkvalitén, men mobilkameran är jättedålig när det är lite ljus!

Nu ska jag sova, god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback