!

Hejsan bloggen!
Sorry för dålig uppdatering. 
I tisdags gjorde jag ingenting, och igår åkte jag till Malaga för att kolla på de tre visemännen. Här i Spanien har man mer tro på dom än jultomten, och det är den sjätte man får alla presenter! Fast jag följer den svenska traditionen! :)

Här får ni några bilder, man ser inte så mycket men det var verkligen många människor där!
Dom tre visemännen åker på vagnen med några barn och kastar ut godis till alla, dom åker nästan runt hela malaga! Såg på nyheter att dom tre visemännen i Madrid rider på kameler, och åkte flygplan till olika städer i Spanien! Jag tycker att det är lite överdrivet!




I Förra inlägget skrev jag att jag inte kunde lägga in bilder, men testade igår och då gick det, så kolla ner på inlägget innan detta  för att kolla på bilder!


Pussaar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får fan ta och lägga upp lite bilder på ditt hus nu Nelia :D

2011-01-22 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback