Shopping idag!

Godmorgon! Har inte orkat uppdatera, men nu så gör jag det :)
Jag har haft fullt upp med skolan den senaste veckan, men idag ska jag shoppa med några vänner från skolan, och imorgon ska jag hem till en kompis och plugga, hon ska hjälpa mig med läxorna, för jag fattar verkligen ingenting! Medan hon hjälper mig med läxorna så hjälper jag henne med engelskan.

På spanska,teknik och engelska-lektionerna, så pluggar jag spanska, så jag lär mig språket snabbare, eftersom att engelska är jättelätt och jag lär mig inget nytt där :)

Det har regnat ganska mycket dom senaste dagarna, men nu så har det slutat. Jag köpte en rosa paraply och blev jätteglas över att det regna, för att:
1. Jag älskar regn
2. Jag fick använda mitt nya paraply :)

Ungefär såhär ser den ut:


Men nu ska jag gå och äta frukost, pussaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur mår du idag? :)

2010-09-25 @ 12:21:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHA jag önskar jag kunde uppskatta regnet också ;)



(om du tänker svara på inlägget i min blogg. Snälla använd gästboken. skriver detta till alla)

2010-09-25 @ 23:04:07
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback