Ny skolväska och ett Paul Frank block!

Godmorgon! I natt sov vi över i huset och vaknade tidigt idag, ungefär halv 8 eftersom vi ska skriva in mig i skolan! Vi frågade en tjej som ljög för oss, hos sa att skolorna (som vi tänkte börja på) inte hade 3:an (som jag ska börja på men i Sveroge är det 9:an) och typ en massa annat, men som tur så frågade vi någon annan ändå eftersom hon först sa att det fanns, och sen inte och skolan är  stor, så varför ska man då ha 2 "nivåer"? Vi har skrivit in mig i 2 skolor, men det är inte säkert att det finns plats :/

Vi var klara runt klockan 11 och då åkte jag, mamma och min lillasyster till ett stort (okej inte så stort)köpcenterum som heter Maria Zembrano, vi gick runt där och jag hittade äntligen en fin skolväska som är P E R F E K T ! Alla andra är antingen för små eller har inte ett långt axelband.

Jag köpte även ett jättefint Paul Frank block inför skolan!

Runt 4 åkte vi till lägenheten och sedan har jag kollat på tv hela dagen och nyss satte jag mig på datorn.
Min väska köpte jag i en affär som heter "Friday´s project", och den kostade 20 Euro, ungefär 200kr.
(Bild kvalitén är dålig men bättre än ingenting! Ni kanske får en bättre bild sen)


Mitt fina Paul Frank block, 5,5 Euro, 55kr



Nu ska jag kolla på min älskade serie Ghost Whisperer, det är den sista säsongen! :(




Förresten, min pappa är med i dagens industri! Eftersom hans "verktyg" har använts för att hjälpa personerna som är fast under marken i Chile, och nu har TV4 ring oss och allt, synd att vi inte är i Sverige! :/



Förresten hittade en massa bilder som jag tog med systemkameran i huset, lägger upp dom sen

Pussaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: Madde

Ghost Whispere är skit bra, men läst att dom vill ha fler säsonger bara det att dom inte hittat tvbolag för att köra fler säsonger på bara. SKIT kasst :(

2010-09-04 @ 12:39:45
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback