Friis & Company väskor!

Godkväll! Imorgon börjar ju skolan i Sverige men min börjar den 15! :)
Kollade på olika Friis & Company väskor på den här hemsidan, som jag skulle vilja ha inför skolan, men vet inte om jag ska beställa dom nu, eller vänta till oktober då min mamma ska åka till Sverige, eller så kanske jag inte ska köpa en alls? :)

Dom här två gillade jag, men det är svårt att välja en av dom, fast dom nästan är likadana :)

Den här kostar ungefär 800 kr


Och den här kostar ungefär 900kr



Så, vilken tycker ni att jag ska välja? Ifall jag ska ta någon :)


Nu ska jag kolla på Miami medical, den första säsongen har precis börjat här medans i Sverige började säsongen efter julen :)


Men nu ska jag gå, för den börjar om 2 minuter! :)

pussaaaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: Bnsm

det är bara bra med mig! :) själv då?

2010-09-15 @ 15:34:32
URL: http://bnsm.blogg.se/
Postat av: -

1.Hur är det i spanien?



2.hur känns allt, att ha flyttat ifrån sverige?



3.tror du någonsin att ni kommer flytta tillbacks snart?



4. trivs du där?



5 eller vill du verkligen tillbacks?



6. fått kompisar?



7. hur var/är skollan, är det mycket anorlunda jämflrt med skolan här i sverige?



8. vad gillar du mest där?



9. kan inte du börja uppdatera oftare? :)



10. ta kort oftare, typ "ghetto" lr jätte fina ställen, vart ni handlar, skola, området där du bor lr vad ni gör på dagarna/helg och så vidare, du har jo en ny kamara?;D



11. ska du hälsa på sverige snart? eller ofta vad tror du?



12. tror du att dina kompisar kommer att hälsa på?



13. något du funderat på sneaste tiden, eller oroar från om t.ex spanksa? har du vänjt dej att allt är på spanska förresten?



14. tror du kommer glöma svenskan?



15. snygga killar där ? ;)



16. pratar du mer svenska hemma eller spanska där?



17. när planerar du på att komma till svetige?



18. ska du åka till cuba eller ryssland snart ?

2010-09-17 @ 16:07:23
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback