Den 15 september börjar skolan!

Måste uppdatera bloggen oftare, ,men det är det att jag är oftast i huset och där har vi inte fixat någon internet än. Just nu sitter jag i lägenheten och jag ska snart packa mina kläder för ska ta med alla kläder till huset.
I fredags skrev vi in mig i skolan och skolan börjar den 15 spetember, är glad över att den börjar så sent :D

Min lillasyster började skolan i fredags och allt gick bra. Dagen innan hade vi köpt skolsaker till henne som hon behövde inför skolan, vi fick en lapp där allt stod och allt kostade ungefär 1800kr! Vi köpte varenda lilla sak, vitt papper, färgar papper, sax, linjal, miniräknare, färgat papper och en massa skolböcker, alltså ALLT!

Vi har köpt lite mävler och madrasser till två rum, vi sover där tills våra möbler kommer.
Nästa vecka ska vi måla om hela huset, på insidan och utsidan och den här veckan kommer en designer att komma och ge oss tips på hur vi ska ha våra möbler i vardagsrummet o.s.v.

Vi har bestämt oss för att i "källaren" göra ett rum där man chillar med kompisar och sånt, vi kommer ha soffa, tv och biljardbord och kanske några fler saker. Sen när allt är klart kommer jag att fota allt och lägga upp bilderna i bloggen så ni får se hur allt ser ut :)

Just nu så är min blogg lite tråkig, men sen när jag har ett eget rum, en dator med photoshop och allt så kommer min blogg att vara roligare, och jag kommer att utse en vinnare till min tävling som jag aldrig avslutade, haha!

Nu ska jag läsa olika bloggar, pusssaaaar!

Förresten läs Elin och Cornelias nya blogg! raggaragga.bogg.se

En bild från Cornelias födelsedagsfest.

Från vänster: Jag, Cornelia och Elin! :)


Pussaaaaaar!♥
Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in eftersom vi följer varandra med bloglovin.

2010-09-12 @ 21:13:17
URL: http://www.saramadeleine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback