MVG-BARN!!

God morgon! Okej mina bloggläsare har sänkts enormt, har 8-16 besökare per dag :(
Men det spelar ingen roll (jag uppdaterar ju aldrig), i torsdags så fick vi reda på vad vi fick på matteprovet som vi hade förra veckan, gissa vad jag fick?! 9.25 av 10!
Dom andra fick runt 7-8, men jag fick det högsta resultatet i klassen! Blev skit glad!!

Igår var det fredag (skönt) efter skolan så var jag med mina kompisar, vi gick hem till Irene och kollade på filmen "The final detination 3". Blundade på alla läskiga delar, för gillar skräckfilmer men blir rädd! :$.
Förut så kollade jag på filmen Incubus, helt ensam i mörkret! Den handlar om någon psykopat som dödar folk i sömnen.. Ända sen dess har jag inte sett på någon skräckfilm, eller jo, My bloody Valentine och filmen från igår :).

Vet inte riktigt vad dagens planer är, men vi får se :)

Juste! Har fått ett mobilnumer också, i torsdags!

Här har ni några bilder som jag tog med min nya mobil i torsdags :)





( Den sista bilden blev ganska mörk, m,en jag gjorde om den så gott jag kunde :) )

Nu när jag har mobil, men en bra kamera så kommer jag fota allt och uppdatera bloggen bättre med roliga bilder! :)

Nu ska jag äta frukost för håller på och svälta ihjäl här :)

pussaaaaaaaaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till MVG:T :)

2010-10-16 @ 22:31:49
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback