OMG

Till er som inte vet så betyder OMG = Oh My God (able)!

Veckan har vart bra och fullt av plugg, hade SO och NO prov och det gick helt okej :)

Susanna fyllde 10 i tisdags och fick en massa fina presenter (GRATTIS I EFTERSKOTT SUSANNA) :)
Maria var här från söndag till tisdag, och vi shoppade i Malaga och gjorde en massa olika roliga saker!

I dag kom pappa hem från AUSTRALIEN! Han åkte dit i söndags, och jag är överlycklig!
Vet ni varför? För at han har kommit (självklart), och för att han köpte en massa fina och gulliga presenter, som pennor med kängurun på, och ett känguru-gosedjur och en IPHONE 4!! :D
Mamma fick också en, jag behöver inte en mobil just nu, men varför inte? :D

Idag ska jag på en födelsedagsfest hos en kompis som heter Adrian, han fyller 14 idag!

Såhär ser en Iphone 4 ut:


Har laddat ner Itunes, men eftersom min intenrnet är så seg så kommer den att vara nerladdad om cirka 1 timme och 25 minuter!

Men nu ska jag gå, pussaaaar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback