Mina skolsaker!

Goddag! Idag så var jag i skolan och allt gick helt bra, som vanligt.
Jag gick förbi min kompis Alba på morgonen (som vanligt) och så beställde jag en macka med skinka ost (1,10 €, 11kr). Här måste man beställa mackorna, som man sen hämtar under rasten, och om man vill så värmer dom upp mackan (ingår i priset) så det blir som en toast, jättegott! Jag åt mackan med en nestea :)

Dagen var som vanlig och ingenting speciellt hände. Det var ganska kallt idag, asså det var inte kallt, men jag menar bara att det var kallare än vanligt.

Den 4 november ska vi åka och kolla på en teater med klassen, vet inte vad den handlar om men 100kr kostar det!

En läsare undrade hur mina skolsaker ser ut och nu när jag såg det så fotade jag sakerna, här köper man allt själv!

Min mattebok, SO bok & NO bok, under är min almanacka, till höger är min pärm där har jag alla mina papper och då har jag sorterat ämnena, när jag har skrivit klart ett papper lägger jag det i pärmen. Resten ser ni :)





Mina skolpennor:


Haha kolla vad söt, min pappa hämtade den från Australien. Ögonen kollar alltid upp och rullar när man rör på den!



Och en bild på lilla mig, gjorde om den lite :)




Kommentarer
Postat av: HEJ !

Hej ! gud vad kul idé att blogga från malaga!!! Jag va där i höstas för ett år sedan ( i marbella ) och det är så himla fint! Hoppas du fortsätter, kommer läsa! :) Lycka till!

2010-10-18 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback