Äntligen fredag!

Godkväll, sorry för att jag inte har bloggat på snart en vecka, men har inte orkat haha :)
Men jag gick inte och shoppa i lördags för något hände med mitt finger, men söndags så gick jag hem till min kompis Rebeca för första gången, och vi pluggade tillsammans.

Annars har veckan vart helt vanlig, förutom att i onsdags var vi lediga, eftersom det var en strejk-dag. På onsdagskvällen så var jag hemma hos Rebeca(Rebecka) och tillsammans med Alba (Alva) så pluggade vi till ett NO-prov som vi hade idag, det gick faktiskt jättebra! :D

Idag så gick jag hem, runt 17 gick jag till ett litet centrum som vi har här, den heter "Super Sol". Där träffade jag Rebeca, Alba och en kompis som heter Adriana. Vi gick runt där och gjorde några saker, sedan så gick vi hem till mig och jag visade dom mitt hem. Rebeca hade redan sett huset men inte Alba och Adriana. Dom gillade verkligen huset, eftersom våran mark är dubbelt så stor som dom flesta andra i det här området, så är huset och poolen större :)

Igår började några arbetare med att bygga om i undervåningen, vi ska göra en bastu där och kanske en jacuzzi!
Och nu har vi bestämt hur och var vi ska ha möblerna, så vi kommer snart att börja beställa dom, på så sätt blir dom lite unika!

Här har ni lite bilder som jag tog runt klockan 18-19. Det börjar verkligen bli jättemörkt, på dagarna är det mycket sol så man dör på vägen hem från skolan men mörkt är det runt 20, eller så!




Men nu ska jag fixa lite nya bilder till Tuenti :)

Förresten, vill ni veta en cool sak?
Istället för att skriva "www.Youtube.com" kan ni skriva "www.Youtu.be" haha testa! :D

pussaaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder :)

2010-10-04 @ 12:07:09
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Elise

jätte söta bilder på dig gmn <3 jag älskar din blogg !

2010-10-07 @ 20:38:53
URL: http://smileforeverxp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback