Gympa!

Idag så började dagen med gympa, man måste gå klädd i gympakläder till skolan eftersom.. vet inte varför men ingen byter om eller duschar i omklädningsrummet (det är litet). Skönt att man slipper tvingas duscha i dom äckliga duscharna, men man känner soig ändå lite äcklig eftersom att det är varmt här och det betyder att man svettas dubbelt så mycket som i Sverige.
Min kompis sa att det är normalt att svettas här och att det inte är äckligt! I Sverige är det tvärtom!

Men skolan gick som vanlig, förutom att jag beställde en macka och köpte en nestea (och lite godis). Jag tror att jag glömde berätta att istället för att äta lunch hemma så tar man med macka hemifrån och äter i skolan. Det äckliga är att alla får smulor mellan tänderna och det ser inte fräscht ut..

Efter skolan så gick jag hem, sen gick jag hem till Rebeca och pluggade (och pratade). Vi tog lite bilder, här har ni dom :)





Bjuder på den..



Dagen outfit efter skolan:

Vet inte varför det är ett vitt mellanrum under bilden :S

Men nu ska jag gå, bloggar imorgon!
Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Du är grymt vacker fan att jag inte han säga det innan du flytta !! / din beundrare

2010-10-20 @ 19:34:55
Postat av: Anonym

heej!

gör du fortfarande garttis ? ;)

2010-10-23 @ 16:30:08
Postat av: Anonym

vada gor fortfarande grattis?!



^^

+_+



fran din lillasyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyrrra :D

2011-01-16 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback