Malaga igår!

Hejsan!
Veckan har gått bra, har jag berättat att på mitt senaste matteprog fick jag IG? 1.1/10, haha inte så stolt men jag fattade ingenting, dom andra fick inte heller så bra betyg, mer än hälften av klassen fick IG!
Men prover var för flera veckor sen, har ett nytt prov på fredag, temat är algebra.

Men nu till saken, igår så vad jag i Malaga med min mamma, vi shoppade i ett centrum som finns där (Larios). Hade tänkt köpa ett par ljusa jeans & en halsduk (att ha inne). Men köpte inget av det eftersom att jag inte hittade några fina halsdukar, eller några fina ljusa jeans! Men köpte 3 styck örhängen och två par skor! :)

Efter att jag var och shoppade så hade jag bestämt träff med några kompisar i Malaga, så vi träffades runt sju, och så fortsatte mamma och min lillsyster att shoppa!

Det var jag, Rebeca, Aurora, Adrian & Javi, vi gick runt där i stan och så besökte vi Auroras pappas restaurang/bar, den var jättestor! Sedan så köpte jag ett vykort att skicka till Cornelia, och till sist tog vi bussen hem klockan halv 9. Vi gick hem till Javi och åt pizza och kollade på disney channel haha :)

Lite bilder från igår:

Malaga





Hos Javi, ingen märkte att jag tog bilden


Pussaaaaaar

Kommentarer
Postat av: paulina

ehm ?

jaha , men det är ju min klasskompis som bad mig skriva det jag skrev, det är hennes priser.

Önskar att du hade läst HELA texten. För det står faktiskt "Hej en klasskompis till mig säljer alla sina the sims 2 spel. Expansionspaker m.m.. Hoppas ni hittar något" + att det står "Priserna HON har bestämmt!"



Så liksom , hoppas du har en förklaring.

2010-12-13 @ 20:36:32
URL: http://paouw.beldo.se
Postat av: Viktorija

Jättesöt blogg! ;))

2010-12-19 @ 18:54:00
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: C A T T I S / photo

följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-21 @ 16:54:26
URL: http://ccattis.blogg.se/
Postat av: Linn

Grymt fin blogg :)

2010-12-25 @ 14:30:29
URL: http://linnnh.blogg.se/
Postat av: F.H

Vill bara säga att jag beundrar dej verkligen!! Att leva i Spanien är en av mina drömmar. Jag är ett stort fan av Real Madrid, och att bo i landet där de finns, skulle vara fantastiskt!!



Din blogg borde bli lika stor som alla andra storbloggarna, som t.ex. Kenza & dem. För det du skriver är verkligen intressant, och jag måste säga att din design är verkligen verkligen verkligen fin!

2011-01-01 @ 01:18:55
URL: http://babymine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback