Ingen internet!!

Goddag! Har försökt att få tag på internet dom senaste två veckorna, men lyckades inte! :(
Har inte gjort något speciellt, bara vart med kompisar och så.

Torsdagen för två veckor sen (18 oktober) så färgade målar gubbarna mitt rum, när jag kom hem från skolan blev jag skiträdd över att det skulle blir fult, men jag gillade det, det blev skitsnyggt! Två väggar hotpink, och dom andra två ljusrosa :D

Igår var jag på en halloween fest hos en kompis som fyllde år i början av oktober, men valde att ha en fest halloween. Det var jättecoolt, för hans kusin var en dj, så dom hade bra högtalare och fina discoljus, fast det var jobbigt när man fick dom i ögonen ..
Men dom hade en projektor (tror jag det heter) och så satte dom på en skräckfilm, så det blev som en stor bio på en vit duk, och så var det ännu läskigare eftersom att ljudet kom ut ur dom höga högtalarna.
Filmen hette: Freddy vs Jason.



Den var inte så läskig som jag trodde att det skulle bli, asså jag är ju rädd för skräckfilmer (fast jag gillar dom) men den här filmen var med äcklig än skräck .. :D

Men här är lite bilder från festen, jag var utklädd till en häxa!




Innan festen så fixade jag och Rebeca (som också var häxa) oss hos hennes hus, på bilderna hade mitt volym i håretgått ner, men hos rebeca hade jag hår stort som ett hus! Vi tog 250 bilder men lägger upp dom en annan dag! :)

Imorgon kommer mina möbler som jag ska ha i rummet, hade besällt dom den 20 agusti!! Så jag och Rebeca ska plugga till ett NO prov tillsammans i mitt rum imorgon, kommer inte kunna blogga eftersom att jag fortfarande inte har någon internet hemma, sitter i lägenheten just nu!

Har märkt att man han tidinställa inlägg nu på blogg.se!

Nu ska jag gå, pussaaaaar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback