Hemma

hejsan kära bloggläsare, min internet har funkat i några veckor nu men har aldrig orkat blogga haha :))
Men ingenting speciells har hänt.. eller jo mycket, men det får ni inte veta :)

Idag så hade jag ett no-prov och det gick ganska bra, sistsa lektionen var engelska och då så gick vi till en annan sal och prata med en tjej som  pratade engelska, jag fattade varenda ord som hon sa och alla satt hela tiden och frågade mig vad hon sa haha :)

Idag så har jag språk klockan halv 7 till halv 8, sen ska jag vara med min kompis Jessica! :)

Såhär ser min tuenti (typ som facebook) -sida ut:


Men nu ska jag gå, vi får se om jag blogagr senare :))

Pussaaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback