Vår ruset idag!

Hejsan alla söta bloggläsare! :)
Nu när jag har loggat in fick jag en massa kommentarer om att mina bilder var fina, ni är så sööta! :)

I fredags glämde jag min tandställning i midgårdsvallen, det är en så dörr där så när man kommer ut, kan man inte komma in igen man måste ha en nyckel! :O Men ringde en kompis i min klass och nu har jag den :D

Idag började dagen med att springa, jag var skit taggad men lärarna sa att vi skulle spara "krafterna" till vår ruset, som vi ska springa idag! Sen hade jag SO resten av dagen.

Vi 5 tjejer som springer ska som sagt springa vår ruset idag, det är ett spring lopp i Uppsala :)
Ska ta med kameran, så det blir en massa bilder sen :)

Efter loppet får man en gratis massage, och en picknickkorg! :D




Tror inte direkt att jag kommer att vinna, men försöka kan man ju! :)

pussaaaaaaar
Kommentarer
Postat av: amanda'

sv: tack :)

2010-05-24 @ 20:05:52
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback