Utan tandställning!


(PÅ BILDEN SPARKAR JAG IVÄG MIN TANDSTÄLLNING :D)


Goddag alla sötisar!
Det här har hänt:

Lördag: Jag var hos Bella en stund sen åkte vi till tivolit och träffade Cornelia och Elin där, och så åkte vi några karuseller, Cornelia tappa bort sin mobil fast vi visste att det var en kille som jobba där som tog den, och han visste att visste så han lämna tillbaka mobilen :D

Söndag: Jag chilla hemma

Idag: Jag sprang inte och så hade jag NO idag, vi snacka om universum och sånt. Efter det åkte jag till min tandläkare med susanna, vi kom 1 timme för tidigt så vi shoppa lite bland affärerna i Kista centrum. Sen så kom vi 20 min. för tidigt till tandläkaren, men det vart försenat så vi fick vänta 50 minuter hos dom!
Men nu har jag ingen tandställning och det känns skiit konstigt! Men ska få en avtagbar tandställning på torsdag :D

Idag köpte jag en fin klänning/tunika i en fin somrig färg till sommaren :)
Visar bild sen.

Men nu ska jag LE, haha driver men nu ska jag gå

pussaaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback