Ny tandställning!

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Men uppdateringen kommer bli bättre när min nya och fina design kommer, har hållt på med den hela den här, och förra veckan, det är det enda jag har gjort när jag har suttit vid datorn :)

tisdag: Ingenting speciellt hände, dagen slutade med att vi hade orientering på gympan, jag var med Daniella och det gick bra för oss i början, tills vi tappa bort oss, för vi vred kartan åt fel håll och slutade 40 minuter senare än alla andra!

onsdag: Vi hade NO hela dagen, jag trodde att jag skulle till tandläkaren men det var visst på torsdag :)

torsdag: Idag hade vi alla ämnen (spanska, svenska, engelska, matte) Jag hade ingen matte idag för att jag åkte till tandläkaren! :)
Nu har jag en avtagbar tandställning, asså en sån där man har i gomen som man kan ta ut och in :)

Men nu ska jag fortsätta på designen, pussaaaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback