Lång dag

Lång dag = samma tråkiga dagar! :)

Hejsan alla söta bloggläsare!
Idag har det inte hänt så mycket. Det är 2 veckor kvar tills vi ska springa vårruset, sveriges största (tror jag) kvinnolopp! :/

Men idag hade jag sovmorgon, som vanligt och dagens första lektion var gympa, sen hade jag NO.
Efter gympan åkte jag till dansen, fast jag hade världens lust att inte åka, men jag betalar ju ganska dyrt för den, så då måste jag ta chansen. Fast dansen var roligare än vanligt, så det var var att jag åkte, fick motion och hade kul! :)

Idag har jag kollat på Top "petit" model 13 det är bara 7 tjejer kvar!

Efter den så gick jag runt och fota familjen, dom blev såklart irriterade så jag gjorde min läxa. Har engelska test imorgon på fonetik! (Till er som inte vet vad det betyder slå upp det! ;) Haha driver, men det är typ ni vet när man kollar i ordlistan, bredviv ordet du söker finns konstiga ord bredvid, dom orden förklarar hur man uttalar ett engelsk ord, och dom dära orden måste jag kunna, alla!

Min pappa kom hem från USA igår, och det här fick jag av honom som en "present", haha älskar presenter från utomlands, sånna som ingen i Sverige har! Hittar inte bilden på presenten så ni kan itne se hur den ser ut :/


Lite roliga bilder på min roliga läxa! :)




Lite goda bilder jag tog på min älskling! :)




DOM TRE BANANERNA I "PYJAMAS!"




Och min goda smoothie :)



pussssaaaaaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback