Vilundabadet

Hellu, var i Vilunda badet idag, det var ganska okej men dyrt, inträdet kostade 190kr för mig, mamma och min lillsayster :O, men aja.. hade ingen bikini så köpte en skit snygg på lindex! :)

(Ville igentligen ha i rosa men överdelen var typ slut :Ö)
129:- /del , altså 258:- :)

Efter badet åt vi på Mcdonalds, och nu sitter jag här och håller på med min nya design, det enda som fattas är headern, vet itne vilka bilder jag ska ha :/ !

När jag och Cornelia var i Sollentuna, så tog vi några bilder på oss, så här får ni några "efterblivna" bilder :)

Den här bjuder jag på.. (jag ser sur ut :Ö)



Cornelia, haha kolla jackan :)



Smoothien är min, apelsinjuicen är Cornelias :)



Jag på H&M, haha jag blir hissad :)!



Och finaste Cornelia ♥



Några fina tjejer jag såg på bussen, hon emd svart mössa är ju hetaste! :O



Haha och det räcker, pussar :*
Kommentarer
Postat av: cornelia

hahah vilka vackra bilder :P <33

2010-03-04 @ 23:01:53
Postat av: nelia

haha aa jag vet :P

2010-03-05 @ 14:01:31
URL: http://nnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback