Träslöjd hela dagen!

Okej, dagen började med att jag hade glömt bort att jag stängde av mitt alarm igår, så jag vaknade halv 9! Så jag skyndade mig att äta, klä på mig och sånt och bestämde mig för att ta kvart över 9 bussen.
När jag satt på busshållplatsen så såg jag Yvonne, hon hade visst sovmorgon och skulle till Willy:s för att köpa godis. Så vi väntade på bussen, den var 5 minuter försenad! och sen när den kom så åkte den förbi oss! Den var full, så jag och Yvonne skyndade oss till centrum, för jag hade ju brottom till skolan!

Och på fredag blir det ju tjejkväll hos mig så jag, Paula och Yvonne åkte till boxx, som liogger i centrum för att bestämma vilken film vi ska kolla på, på fredag :)

Hahah hela klassen ska skolka från matte lektionen imorgon, typ alla ska äta på kina istället :D

Men nu ska jag göra läxorna och försöka äta :)
Pussaaaaaaaar ;*
Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg! :)

2010-03-25 @ 16:02:32
URL: http://madeleineliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback