Sjuk idag också!

Hejj alla söta läsare :)
Jag mår sämst! Men bättre än igår och i förrigår, okej det här är vad som har hänt:
Jag vaknade varrannan timme hela natten för att snyta mig :/, sen vaknade jag kl 7 och kunde inte somna för jag hade väärldens ont i halsen, kunde knappt svälja eller andas :(.
Så jag gick trött upp och gjorde te till mig, det tog en kvart att göra det och 5 minuter att dricka upp det! Jag skyndade mig för skulle vakna om 10 min. sen när jag var klar så kände jag att jag brände mig på tungan för teét var för varmt :S.
Okej men jag nös och allt det där och bestämde mig för att inte åka till Burger King idag heller, jag kollade på tv och somnade framför tv:n, sov i ungefär 2 timmar och så dushade nyss :)

Okej men det var min långa historia om dagen, förresten älskar tävlingar så jagpassar på och anmäler mig till tävlingar, haha är med i en tävling om att i 15 dagar kunna vinna olika designväskor + den nyaste Sony Ericsson mobilen! Det är ju inte säker att jag kommer vinna, men hoppas! :)

Kram alla söta läsare, förresten har inte ätit någonting idag, är hungrig men inte sugen på något :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback