Nelia tipsar

Nu ska jag tipsa er om den bästa mascara borttagningen och den bästa nagelförstärkaren!

Jag har ju mascara varje dag, och det är ganska svårt att hitta en bra mascaraborttagning, den som jag använder är faktiskt den bästa jag har provat.

Den kommer från Yves Rocher och kostar 99:-
Och det som är bra är att mascaran inte kommer in i ögonen när man tar bort mascaran med den här.


Mina naglar är ganska nya och jag brukar ofta köpa olika nagelförstärkare, men asså jag vet inte om dom funkar eller ej, men jag märker ingen skillnad. Men sen så testade jag och köpa en från Yves Rocher och så märker man skit stor skillnad redan efter 3 dagar!
Ni kanske tycker att jag överdriver, men jag menar det!

Från Yver Rocher 129:-


Okej nu lät jag lite som en reklamgubbe men ni får ju testa om ni vill, men nu fick ni i alla fall mina åsikter :)

KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback