Nelia hissar & dissar!


1. Fina smycken och kläder, asså jag menar att man ska lixom ha fina smycken, inte fula asså jag tycker ju olika men asså om man vill ha smycken på sig som t. ex armband, haldband, örhängen o.s.v så borde det ju passa sin outfit, annars borde man inte ha det :)



2. Fina designer, asså jag vet att det är svårt att få en fin design, kolla på min gamla lixom! Men asså det är tråkigt att läsa en blogg med ful design, den är som att läsa en bok, är omslaget tråkigt/fult så läser man inte den, visst är det sant? Så jag tycker att dom som inte har så fina designer borde iallafall försöka lära sig photoshop eller något annat program som jag gjorde, har ni några nybörjarfrågor om photoshop så är det bara att fråga mig! :)

3. Resor, att bara skippa skolan och åka till ett varm och skönt loand och slappna av, fyfan vad skönt! Kunde ha följt med till Malaga nästa vecka men har skolan och massa läxor, kommer ligga efter annars :(
Men att resa är helt klart en hiss för mig!



4. Fredagar, då kan man ha fredagsmys och behöver inte oroa sig för läxorna eller skolan! Och så kan man chilla med kompisarna och snacka och så, för det var typ ett år sen jag träffade mina kompisar sist (vissa har jag träffat vissa andra inte). Men jag längtar till fredagar och jag hissar den här dagen för det är den skönaste dagen på hela veckan.

1. Skolan bergius skolmat!
Vi har Sveriges äckligaste skolmat! Skolmaten kostar 30kr per tallrik, den ser mer ut som 0.50kr per tallrik..
Det här åt vi i onsdags!

Ser ni likheten? Vad är vad? :O


2. Folk som redigerar sig själva på photoshop, asså palla redigera sig själv, om man inte gillaar sitt utséende varför lägger man då ut en redigerad bild? Det enda det bevisar är vilket dåligt självförtroende personen har. Och om man ska redigera, orde man iallafall se normal ut, inte som om man har anorexia!
Det är Kissiepå bilden, asså jag har ingenting emot henne, men hon borde inte redigera sig själv, hon förstör bara sitt rykte.

 

3. Sega datorer, hatar det! Okej jag är skit försiktig och laddar inte ner någonting onödigt på datorn i mitt rum, för vill inte att den ska bli seg, har haft den i kanske 1 eller ½ år och det är rekord, den är inte tt dugg seg!
Men jag dissar iallafall sega datorer, det borde finnas ett program eller en dator som aldrig blir seg! :O :)



Det var allt och det kommer fler! ;)
pussaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback