Ingen internet!

Har inte haft någon internet på hela dagen!
Men idag så gjorde jag och Susanna en misshandlad pizza, det är ett bevis på att jag inte kommer kunna bli en pizzabagare när jag blir stor :O, bilder kommer imorgon, för den här datan och sick och man kan inte se bilder, kan inte ens se min blivande design ;Ö

Okej men ha en bra måndagskväll, och imorgon är det dags för Desperate housewives! ;D

Måste till Stinsen imorgon, så dom kan skriva på pappret, har ju fixat prao där :D, efter att jag ringde 40 samtal..
Vart jag ska praoa berättar jag later ;)

Pussaaaaaaar :*
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kan du länka varifrån på Halens hemsida du hittade den där fina skinnjackan för 499 kr? :)



Tack söt!

Btw, din blogg är bäst :*

2010-03-02 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback