I live, fall in love and then die

Okej, idag borjade vi skolan med matte, sen hade vi träslöjd, och min fjääril förstördes! :(
Papper fastnade på den efter att jag lackat den :(
Okej men sen så orkade jag inte springa så jag sprang inte och nu sitter jag här och äter framför datorn :)
Har damsugat nyss också, har inte gjort det på ett år (2009?).
Men det hade varit roligare att damsuga om damsugaren hade vart rosa inte röd .. och bättre! :)

Ska nog snart till Willy:s med mina tjejor och sen blir det film/tjej-kväll hos mig, haha :)
Och på måndag är det ju prao! :O

Här får ni några drivbilder ;)





Okej men nu ska jag nog höra med dom andra, pussaaaaaaaaar ;*
Kommentarer
Postat av: C '/

guuuud vad söt du är :D haha, fin blogg btw!

får jag adda dej på facebook? (a) <3

2010-03-26 @ 17:53:22
URL: http://clarasandmark.blogg.se/
Postat av: Filippa

Fin blogg! :D

2010-03-26 @ 18:01:14
URL: http://liippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback