Hemma från tråkiga skolan!

Okej, kom igentligen hem 20 över, men har ätit och min data är ju så seg..
Det är därför min uppdatering har vart sämst!
Men idag hade jag lektioner i alla ämnen, vi skulle ju skolka från matten och äta på Kina-restaurangen istället men så blev det inte, för vår mentor fick reda på det och sa åt oss att skriva något jävla brev till rektorn..
Har skickat runt ett sms där det står att jag såg dom nakna på en bild på facebook, haha, 4 har svarat och bara hälften gick på det haha ..

Alla vill att jag ska göra deras designer haha, men kan nog fixa dom nu under dom här två veckorna, för har prao nästa vecka och veckan efter det är det PÅSKLOV! :D

Så ni vet så har jag börjat tjäna pengar på bloggen, så tryck på reklamen högst upp! :)
Ni förlorar ju inget på det :)


Men ha det bra, vi får se om jag orkar blogga senare p.g.a min internet,

pussaaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback