Hemma från stinsen!

"YESS, JAG FÖRBEREDER MIG INFÖR SOMMAREN ;D"

Hellu, kom hem för inte så länge sedan (när jag skrev förra inlägget).
Har vart i Stinsen, för ska ju praoa där och då skrev dom på en lapp, samtidigt så passade jag på och shoppade (igen) :D

Jag köpte..

Ett par lack(?)leggins från Gina Tricot, 149:-


En stor t-shirt från Gina Tricot, 149:-

(haha har aldrig tänkt på texten förrän nu :))

Lite ramdom.. (svart skärp)



Jacka(?) från Gina Tricot, 299:-



Randoms, med allt ;)



Och sen har jag köpt en annan fin sak! :D

Guess what's in the box?



Yess! Den finaste klockan ever ;)
Från Ur & Penn 498:-


Sen så har jag ju sett på andra bloggar som designar egna armband, ska testa med det!
Så köpte ett litet "gör ett eget armband"-kit, för 59.50:- på Panduro


Och en kombitång, rund-, platt- och avbitartång i ett, speciellt för smycken ( det ser ni i texten längst ner till vänster) 79.90:- på Panduro ;)


Men nu ska jag göra ett eget armband! :D

Pussaaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback