Hemma!

Okej inte precis, men runt halv 7 ;)
har mobilbloggat hela dagen idag som ni har märkt, men MIN TANDSTÄLLNING SKA BORT INNAN SOMMAREN! :D
Är ööverlycklig över att slippa gå runt med en metallsak i munnen..

Eftertandläkaren gick jag till kista centrum för att kolla i H&M om dom hade min kofta som jag glömde igår, men den var borta, någon hade tagit den :(
R.I.P MIN ÄLSKADE PAUL FRANK KOFTA  ♥

Sen åt jag och då åkte jag till Sollentuna station för att ta pass och id/leg foto, hatar att titta fram mot kameran! Jag ska ha passet till jag blir 19 år! Sen åt jag en Calzone (a)

Men efter att jag år calzone så åt jag en liten efterrätt, fick ett häfte med Sollentunacentrum rabatt i alla butiker, så man ska ju passa på, köpte ett litet glas med färska frukter och choklad när man får 5kr rabatt på det! :)

Rabatthäftet


Och chokladen med frukterna/bären :)



Kolla vad jag gjorde på vägen hem :) Vad ska man göra när man har tråkigt? 


Någon som kan gissa vad det är? :D


Här får ni dagens outfit! :)



Vill ni veta vart jag köpte allt och priset får ni kolla längre bak ni bloggen :)

Men nu ska jag dusha, pussaaaar
Kommentarer
Postat av: PAÁULA

din blogg är fett bra :D fortsätt ... :)

skriv lite om "hissar & dissar" elr va d nu igen heter. du är såå himla vacker nelia!

keep up with that good work. loveeyaah <333333333

2010-03-18 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback