Heeeeejsan

Sitter här och har boring, snart kommer min söta Cornelia och vi ska göra det roligaste i hela världen!
Att plugga! Fick tillbaks min engelska argumentsak, fick VG+! :)
Idag hade jag alla ämnen och på sista lektionen kollade vi på världens roligaste film om längdskidåkning (tror jag), någon film från SVT .. :S

Eftersom Susanna tog med kameran till España så får ni dagens outfit tagen från webbkameran! :)


Kolla bak så får ni se vart jag köpte allt :)

Vill du sälja din mobil? HHA såg på reklam, men kolla ;)
www.envirofone.se , men man får lite pengar, men aja ..

pussaaaaaar
Kommentarer
Postat av: susanna

sluta säga susanna espana blablanja jag ä r



din lilla syster fattaru väl vika är här

2010-03-24 @ 17:22:52
URL: http://susanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback