Dålig uppdatering

Okej, har inte orkat blogga men nu så har jag tråkigt så vartför inte? Sitter ju hemma på en lördagkväll...

FREDAG:
Vi tog inget passfoto, för dom stänger kl. 15.00, och vi kom 15.30! Så vi gick runt lite i Sollentuna centrum och där köpte jag en ny bh från h&m skit fin! När jag kom hem kollade jag på en film som hette "Gone Baby Gone", den var skit lång, typ 3 timmar men skit bra!
Här har ni några bilder från fredagen





IDAG (LÖRDAG)

Skulle igentligen ha vart på bio i Sergel och kollat på alice i underlandet 3D, men det var utsålt! T.o.m avatar var utsåld! :(

Men jag åt iallafall på världens godaste kinarestaurang! Den ligget på sveavägen och det finns en skit god buffe för 178:-, men det är värt det!



Det kommer fler inlägg! :)

Pussaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback