Bad update!

Okej, men idag har jag chillat hemma framför tv:n helt ensam, vaknade kl. 9.30, men eftersom sommartiden börjar idag så var klockan 10.30, hursomhelst så hade jag skiiit ont i halsen, hade det igår kväll men idag gjorde det skiit ont!!
Är förkyld tror jag, för jag har skit ont i halsen, nyser ganska ofta och så har jag mycket **** :P :(

Men nu ska min roliga blogg bli roligare!

Innan den 4 juni ska jag:
♥ Skriva minst två inlägg varje dag (men inte om min internet inte funkar :/ )
♥ Ha minst 2 bilder i varje inlägg
♥ Ha Hissar & Dissar en gång i veckan
♥ Ha frågestund oftare (kanske en gång i månaden)
♥ Olika saker typ som tips, 10 saker om mig, mode o.s.v minst 4 inlägg om sånt på en vecka.

Okej det var nog allt, juste, vi ska kanske sälja vårat piano imorgon, det var några personer som kom nyss och kollade på den :D


Okej men pussaaaaaar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback