Stranden idag!

Goddag!
Idag gick vi till stranden, vi tog bussen mot Málaga och gick därifrån till stranden "Malagueta".
Vi var där och jag tog en massa bilder med mammas mobilkamera, den är skit bra! :)


Vi badade och sen solade jag, här är mina fötter som Susanna fyllde med sand!



Min fina kropp! :)



Det var mycket sol, så mina ögon ser konstiga ut...



Lite bilder på mig :)








My Beauty sleep..



Och texten jag skrev i sanden, kan ni se vad det står? :)



En "strandsol" dekorerad med snäckor och stenar! Som jag och Susanna byggde :)





Sen så åt vi pizza på "Pizza Pino",

Förrätten, Vitlöksbröd



Pizzan "Reina"



På vägen hem upptäckte vi att det finns en stor och billig affär ungefär under vårat hus!
Vi gick in dit och hittade en massa bra saker! Det var många kinesiska saker, därför var dom så billiga!

Det här köpte jag (Kvalitén på vissa bilder är dåliga p.g.a att mobilkameran inte fotar bra i mörker!):

Rosa skor 1.80 Euro ungefär 18 kr! Skorna fanns i flera färger.



Vita skor med stenar, 3 Euro ungefär 30 kr! Den här skon fanns också i flera färger!



Två anteckningsblock, 0.75 Cent ungefär 7,50 kr! Det lilla är mitt! :)



Ett rosa nagellack, 0.75 Euro ungefär 7,50 kr



Och så köpte jag en rosa sminkväska som jag glömde fota! :)

Pusssaaaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: denise

Jättefin bikini! =)

2010-08-07 @ 12:16:15
URL: http://deniselindqvistt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback