Ska till Ryssland idag!

Idag ska jag till Ryssland och hälsa på mina kusiner och släktingar, det kommer vara skönt och roligt eftersom vi kommer att vara hos min mormor och morfar, och dom har en stor gård med en massa frukter och bär och när man går ut så är det en jättevacker utsikt över gräs och sjö, kor och hästar! Pappa ska kanske komma dit med systemkameran, då kan jag ta en massa vackra bilder! :)

Jag ska mellanlanda i Moskva, men som tur kommer vi inte att vänta, eftersom att flyget vi sedan ska ta, går bara 2 h senare! :)


Jag ska vara borta i 3 veckor ungefär, eftersom att jag kommer vara på ett "bondgård" (men ändå finns det lite affärer, men inte klädaffärer utan mataffärer) så kommer jag inte ha tillgång till internet, men när jag är i lägenheten i staden så kanske jag kommer kunna ha tillgång till internet! :)

Nu ska jag packa mina kläder, hoppas mina målade naglar har torkat nu!

Pussaaaaar! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback