Malaga imorgon!

Imorgon ska jag åka till Malaga, och kommer att träffa Cornelia i flygplatsen, eftersom hon ska till Thailand samma tid! :D
Idag träffade jag Bella för sista gången, alltså sista gången I live in Sweden, vi var med Cornelia och hade kul, jag fick ju en "minnespresent" av dom, en filt där alla våra minnen är ritade och skrivet, det är SKITFINT!
Dom ville också ha en, så jag och Bella åkte till ÖoB och köpte filten, men dom orkade inte så vi gjorde en halv :)
Sedan var vi i Cornelias rum, jag hittade kortspel, sanning eller konka i Cornelias gamla Julia-tidning från 2009, så vi spelade det en stund, sedan satt vi på datorn och till sist gick vi ut, och jag skildes åt med Bella i Märsta station.

Nu måste jag gå, bloggar i Malaga och uppdaterar med en massa härliga bilder! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback