In Russia!

Hejsan alla mina blogglasare! :)
Just nu bloggar jag ifran Ryssland! Som jag skrev imitt tidigare inlagg sa halsar jag pa mina slaktingar har, eftersom jag sitter pa en rysk dator sa kan jag inte skriva åäö :)

Jag har inte gjort nagot speciellt har men ust nu ar jag i staden och darfor har jag internet, jag aker till "bondgarden" imorgon och ska da forsoka skaffa internet sa att jag kan uppdatera bloggen!

Nu ska jag ga, forresten Rysslands basta tv-kanal heter CTC och uttalas "STS", igar sag jag en jatte bra film pa den kanalen som heter "Viev from the top". Jag rekomenderar den till er ifall ni inte har en rolig film att kolla pa! :)

Nu ska jag ga, imorgon ska jag kola pa rysk bio med systrarna oh min kusin Lena! Ni vet har at filmerna pa bio 6 manader fore an Sveriges, sa filmen "Knight and day" som precis har kommit ut pa bio, finns redan har pa dvd! Men pa ryska saklart! :)

Nu ska jag ga, ska forsoka uppdatera imorgon!
Pussaaaaaaar

Kommentarer
Postat av: L♥

Ha det så kul i Ryssland :D !

2010-07-26 @ 20:58:07
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

SV: Så lite så söt :D !

2010-07-27 @ 20:02:36
URL: http://quiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback