I malaga!

Hejsan, förlåt för sämst uppdatering men försökte fixa internet men vi kunde inte vårat lösenord, sen fixade pappas kompis det och vårat lösenord var typ 2G8yr4.. o.s.v. Men jag träffade aldrig min älskade Cornelia på flygplatsen, vi hade flyget på olika terminal :( Hann egentligen inte ta förväl av någon, förutom Bella!
Men don här dagarna har jag bott i våran lägenhet i Teatidnos, vi har en LED tv! Med Disney Channel och en massa andra kanaler! :D

Vårat vardagsrum här i lägenheten är skit fint och modernt, och jag har ett eget rosa rum! Men vi har ingen soffa, men ska köpa en! När vi kom hit, i söndags så var det ju fotboll och Spanien vann, när dom vann så skrev alla, tutade med sina tutor, hoppade o.s.v till ungefär klockan halv 1!

Dom två senaste dagarna har jag åkte till mitt hus/villa i Alhaurin del Torre (tror jag det heter) där håller dom å och gör om vårat kök, dom har tagit bort allt och ska börja göra vårat kök, någon gång den här veckan tror jag, men jag har i alla fall badat i min pool, och köpt en massa "leksaker", sedan åkte vi till Larios center och åt på Pizza Pino,, vi var där runt 18-19 och det var helt tomt! Eftersom alla spanjorer äter runt 20-22, sjukt va?

Imorgon ska jag vakna tidigt och skriva in mig i min nya skola, lääskigt! :$

Ska göra om min header, det ska stå något i stil med: My life in Spain/Malaga, eller något sånt :)

YEEEEEEEEY! Hittade en kanal som visar min älskade CSI just nu! Har redan sett den men bättre än ingenting! :)
pussaaaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Jo absolut! :)

2010-07-14 @ 10:58:58
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback