Carrefour

Godmorgon, Idag försökte mamma fixa in mig på skolan, på morgonen men man måste göra det när skolan börjar, alltså den 1 september?
Men hann aldrig lägga upp bilder på Ben & Jerrys och mig igår, alltså på det förra inlägget, men gör det ikväll :)

Jag är fixad och klar, vi väntar bara på pappas kompis som ska ringa när han är här och hämtar oss, vi ska till en stor affär som heter "Carrefour". Det är som den stora Coop, som finns i Väsby, fasst den här affären är mycket större! Den har allt, elektronik och mat, poolsaker och cyklar, garderober och sängar, det finns inget man inte kan hitta där!
När vi är klara, ska vi komma hit extra tidigt för att hinna bada i poolen innan den stängs :)

Nu ska jag gå pussaaaaar!
Kommentarer
Postat av: Josefine

Asså du anar bara inte hur mycket jag vill vinna din design :P ♥

2010-07-15 @ 23:06:00
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback