Badat och solat klart!

Kom hem för kanske 50 minuter sen, har pratat med pappa på Skype och fotat mig, jag är verkligen brun!
Jag fotade lite nyss på Susannas webbkamera, så lägger upp bilder
Runt 4 ska vi åka till en stor affär som heter "Merka mueble", dom har skitmånga möbler, som man kan specialbeställa, alltså man kan välja en egen modell av t.e.x en säng, och så väljer man vilket slags trä den ska ha och färgen, så allt är på något sätt "unikt", och det betyder också att allt är skitdyrt! Vi tänkte möblera om mitt rum i lägenheten (innan vi köpte huset) och det blev runt 50 000kr!

Men vi ska dit och kolla på möbler, och förhoppningsvis ska vi köpa en soffa till våran lägenhet, och kolla på möbler till våra rum i huset! :)

Såhär ser jag ut! Ful, men vem bryr sig? Jag ser uppsvullen ut :O!

Förresten så äter jag mini-magnum!




Och såhär ser tv:n ut, balkongen är till höger!:
haha kollar på Disney Channel!


pussaaaaaar!
Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

brun du är :o

2010-07-14 @ 22:44:55
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback