Badat idag och Ryssland imorgon!

Godkväll, idag har jag badat i min villa, vi åkte först till Malaga, allstå stan och där köpte vi körsbär, papaya och vindruvor! Sedan tog vi bussen hem, när vi var framme hade dom nästan byggt klart vårt kök ocj det var skit fint! Fast det blir säkert finare när det är klart! Men vi fick våra kartonger med kläder och saker från Sverige också, så vi packade upp dem, vattnade alla blommor och träd och sedan badade vi! Vi tog bussen därifrån mot stan klockan kvart i åtta tog vi bussen mot stan. Sedan gick vi in i en stor byggnad med en massa affärer som heter Larios center, där åt vi på världens godaste restaurang, Block house. När vi åt klart så gick vi runt i affärer och sedan åkte vi hem.

Det här köpte jag i Yves Rocher:

Mascara borttagning,
7,50 Euro (75 kr) men det var 50% rabatt så jag betalade 3,75 Euro (37,50 kr)



Mascara,
17 Euro (170kr) men det var 50% rabatt så jag betalade 8,50 Euro (85kr)



Nagelförstärkare,
9 Euro (90kr) men det var 50% rabatt så jag ebtalade bara 4,50 Euro (45kr) :)


Det var allt jag köpte, jag kollade nyss klart på filmen:


Nu ska jag kolla på Cold case. Juste imorgon åker jag till Ryssland och hälsa på mina släktingar!
Bloggar mer imorgon,

KISSES!
Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej :D

Jag ser också på tv.

Ha en fin fredag!

2010-07-23 @ 10:59:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback