Mina 3 favoritlåtar!

Hahah har tråkigt, inget att blogga om men nu spelas mina 3 favoritlåtar på thevoice haha :D


Hahha I ♥ Love DJ Jason (only for the moment.. (a)
okej man ser itne men det är iaf:
JAY-Z - RUN THIS TOWN
KERI HILSON - KNOCK YOU DOWN
JAY-Z - EMPIRE STATE OF MIND


neeeeeeej vad har hänt med mig blooogg?? :'(



okej idag så var jag lite sjuuk, så jag stanna hemma, missa ändå inte så mycket :P
Kollade på filmen titanic, hade redan skrivit ett inlägg förut men vet inte varför den inte kom upp?

Lyssnar på väärldens bästa remix på the voice!!
Alla bra låtar är där åå bara man kunde ladda ner den eller något? :(
Men alla bra kändisar!!

F*CK SKOLAN (igen..)

Men pussaaaaaaar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback